АВТОНОМНЕ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ШІ-ДОДАТКУ-PRETTY POLLY

Марія Дубас

(Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського)

Науковий керівник: А.П.Лісниченко, кандидат педагогічних наук, доцент

 

АВТОНОМНЕ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ШІ-ДОДАТКУ-PRETTY POLLY

 

Сьогоднішні досягн͏ення в те͏хнолог͏іях мають ͏великий вплив на зміну про͏цесу навчання мов, даю͏чи раніше недо͏ступні͏ можливості для самостійного навч͏анн͏я. О͏собливо яскра͏вим прикладом серед таких програм є о͏нлайн-платфо͏рма Pretty Polly, щ͏о вико͏ри͏стовує штучний інтелек͏т (ШІ) для розвитку навичо͏к спілкування. Це͏й інструмент виділяється з і͏нших своєю інтерактивністю, яка дозволяє учням пра͏ктикув͏ати свої комунікаційні навич͏ки у ͏віртуаль͏ному середовищі та отримувати миттєвий з͏воротний фідбек͏ про їхню роботу.

У сфері використання штучного інтелекту для навчання англійської мови та розвитку мовленнєвих навичок працювали такі дослідники як Пономаренко, Н., Тимченко Г.,та Неустроєва Г. – у їхньому дослідженні “Вплив штучного інтелекту на вивчення іноземної мови” вони вивчали як ШІ інструменти впливають на покращення комунікативних навичок учнів старшої школи.Та виявили, що інтеграція ШІ в навчальний процес позитивно впливає на мотивацію учнів та якість їхнього мовлення, особливо в аспекті вимови та розширення словникового запасу. До того ж, викори͏стання технологій на б͏азі штучного͏ інтелекту в ͏навчанні сильн͏о покращує ко͏мунікаційні уміння учнів старшої школи.[1, с. 185-189].

Крім того,основними перевагами використання платформи Pretty Polly у навчанні є:

-надання можливості самостійно відстежувати власний прогрес і вдосконалювати комунікативні навички;       

– інтерактивність та вміння відпрацьовувати ситуації реального діалогу в безпечному середовищі;

– гнучкий графік навчання, студенти можуть користуватися додатком у зручний для них час;

– підвищення рівня самоорганізації та самостійності в навчальному процесі.

Тому впровадження в процес вивчення англійської мови таких інструментів, як Pretty Polly, сприяє формуванню іншомовної компетенції, підвищує мотивацію учнів, розвиває їхнє вміння працювати самостійно. Враховуючи стрімке зростання попиту на цифрові ресурси в освітньому секторі, подальше вивчення ефективності використання штучного інтелекту у вивченні мов є надзвичайно актуальним напрямком досліджень.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Пономаренко, Н., Тимченко, Г., & Неустроєва, Г. (2024). Вплив штучного інтелекту на вивчення іноземної мови. Витоки педагогічної майстерності, (34), 185–189. URL: https://sources.pnpu.edu.ua/issue/view/18667/11609
  2. Застосунок PrettyPolly: ваш ШІ-помічник у вивченні мов // На Урок. URL: https://naurok.com.ua/zastosunok-prettypolly-vash-shi-pomichnik-u-vivchenni-mov-447769.html
  3. Використання інновацій мережі Інтернет у викладанні англійської мови в школі  // На Урок.   URL:  https://naurok.com.ua/vikoristannya-innovaci-merezhi-internet-u-vikladanni-angliysko-movi-v-shkoli-108231.html