ТЕХНОЛОГІЯ FLIPPED CLASSROOM У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Shainiuk Maksym
Kamianets-Podilskyi Ivan Ohiienko National University
Scientific Supervisor: Tetiana Storchova, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor

ТЕХНОЛОГІЯ FLIPPED CLASSROOM У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Тема “Технологія Flipped Classroom у навчанні англійської мови здобувачів закладів загальної середньої освіти” є дуже актуальною в наш час, коли викладання іноземної мови вимагає використання сучасних технологій та інноваційних підходів.

Flipped Classroom – це підхід до навчання, який полягає в тому, що учні вивчають матеріал до уроку самостійно, а на уроці проводяться вправи та дискусії, що дозволяє вчителеві більше часу приділити індивідуальному навчанню та розвитку мовленнєвих навичок [3, с. 23].

Застосування цієї технології у навчанні англійської мови дозволяє здобувачам загальної середньої освіти більше часу на самостійне вивчення граматики та лексики, що є основою мовленнєвих навичок. Крім того, Flipped Classroom дозволяє вчителям проводити більше практичних вправ, які забезпечують розвиток комунікативних навичок учнів.

Нові технології навчання надають здобувачам освіти більше можливостей для отримання знань та підвищення своєї ефективності. Технологія Flipped Classroom є однією з таких інновацій, яка може бути використана в навчальному процесі здобувачами загальної середньої освіти. Цей підхід до навчання передбачає зміну традиційної форми навчання, коли викладач презентує новий матеріал на лекції, а здобувачі здобувають знання на домашній роботі. У технології Flipped Classroom здобувачі вивчають новий матеріал вдома, переглядаючи відеоуроки або читаючи текстові матеріали, а після цього на заняттях з викладачем обговорюють та закріплюють набуті знання.

Використання інтернет-ресурсів та відеоматеріалів може значно полегшити процес самостійного вивчення мови здобувачами освіти, а також дозволяє вчителям контролювати процес навчання та оцінювати знання учнів.

До того ж, використання технології Flipped Classroom може збільшити мотивацію учнів до вивчення іноземної мови, оскільки вони отримують можливість вивчати матеріал у зручний для них час та темп. На думку Джона Бішоба ця технологія дозволяє здобувачам освіти займатися самостійною роботою вдома, що зменшує навантаження на уроках та забезпечує більш ефективне використання часу [1, с. 13]. Flipped Classroom може допомогти вчителям індивідуалізувати навчання, оскільки вони можуть виявити слабкі місця учнів та пропонувати індивідуальні завдання для їх покращення. Як вважає американський письменник та викладач Джеральд Ледж це дозволяє краще враховувати потреби кожного учня та забезпечувати більш ефективний процес навчання [4, с. 25]. Згадана технологія сприяє розвитку навичок самостійної роботи та критичного мислення учнів, оскільки вони мають можливість здійснювати власний аналіз та оцінку отриманої інформації. Вона сприяє зниженню відстані між вчителем та учнем зважаючи на те, що вони можуть спілкуватися та отримувати необхідну підтримку в онлайн-форматі. За допомогою цієї технології здобувачі можуть взаємодіяти між собою та з викладачем, обговорювати та аналізувати навчальний матеріал, виконувати завдання та проекти в групах.

Однією з переваг цієї технології є те, що вона дозволяє здобувачам самостійно працювати над новим матеріалом та розвивати навички критичного мислення. Проте, для успішної реалізації технології Flipped Classroom необхідно мати достатній доступ до технічних засобів та знання з використання новітніх технологій.

У додаток до цього, використання Flipped Classroom дозволяє вчителю більш ефективно контролювати навчальний процес та відслідковувати прогрес учнів. Використовуючи різноманітні інструменти онлайн-навчання, вчитель може стежити за тим, як учні засвоюють матеріал та вчасно реагувати на потреби кожного з них [2, с. 210].

Таким чином, використання технології Flipped Classroom у навчанні англійської мови здобувачів закладів загальної середньої освіти має безліч переваг, які можуть позитивно вплинути на якість навчання та підвищити мотивацію учнів до вивчення мови.

Отже, використання технології Flipped Classroom у навчанні англійської мови здобувачів закладів загальної середньої освіти є важливим кроком у поліпшенні навчального процесу та підвищенні якості знань учнів.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Бішоп, Дж. Л., та Верлегер, М. А. Перевернутий клас: огляд досліджень. Доповіді національної конференції ASEE, 30(9). 2013. 1-18.
  2. Хамдан, Н., Макнайт, П., Макнайт, К., та Арфстром, К. М. Огляд перевернутого навчання. Мережа перевернутого навчання. 2013. 213 с.
  3. Джонсон, Л., Адамс, С., та Каммінз, М. Доповідь NMC Horizon: видання для початкової і середньої школи. Новий медіа-консорціум. 2012. 22-25 с.
  4. Ледж, М. Дж., Платт, Дж. Дж., та Треглія, М. (2000). Перевернення класу: шлях до створення включаючого навчального середовища. Журнал економічної освіти, 31(1), 30-43.